|
Tenth Engine Batch Of Ship Engineering وبلاگ گروه دهم مهندسی کشتی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
| ||
|
در این روش دمای محصول تا ۹۰ درجه سلسیوس و فشار ان تا ۶ bar افزایش می یابد:
ضمنا جهت نظافت مواد هدر رفته از ابزار الاتی نظیر jute , rag, saw dust توامان با ربات های کارامدی موسوم به cadet استفاده میگردد:
جهت اطلاعات بیشتر به ادرس http://engine10.blogfa.com/post-219.aspx مراجعه فرمایید [ شنبه نهم بهمن ۱۳۸۹ ] [ ۱۲:۴۵ ب.ظ ] [ سلمان ]
|
| |
| [ طراحی : ایران اسکین ] [ Weblog Themes By : iran skin ] | ||